:ani-i in wonderland:

Sunday, March 26, 2006

:a film called (pimp)


::hey girl, come on over here:check it out
::make your next move your best move:choose me


od lewej: aniii, kala, eks.


Tak sobie myslałam, gdy wyjadał najlepsze czekoladki z bombonierki, nie pytając, czy mam na nie ochotę. Do głwoy mu nie przyszło, że jesli zje wszystkie orzechowe, ja nie zjem ani jednej.


Koniec z filozofującymi dupkami. Potrzebny mi prawdziwy mężczyzna. A poza tym nie będę się umawiać z mężczyznami, których imię zaczyna się na >>j<<

Koktajl mleczny

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Twój ex miał spodnie z napisem ANGELO na pupie...nie chciałam Ci tego mówić wcześniej, bo...miłość jest ślepa...
^^sexy izzi^^

3:53 PM  
Blogger aniii said...

dobrze ze nie mial koszulki z cyferka, np. 1996 albo (gorzej?) 6:9

7:51 PM  
Anonymous Anonymous said...

sexy izzy jest brzydką szarą cipką

12:07 AM  

Post a Comment

<< Home