:ani-i in wonderland:

Wednesday, March 29, 2006

::one fine day


Obrazek od Kali; dzięki, Kala.
Dzięki za ostatnie pół roku, własciwie dzięki za >od wakacji<.
Za hektolitry herbaty, litry wódki, beczki piwa. Piosenki smutne i do tańca.
Za Misia- Księciunia i Misię- Księżniczkę- Baletnicę. Za majtki Księżniczki.
Za zeszyty z wycinankami & wklejankami. Za wiecznie popsuty telefon. Bo wiecznie muszę się drzeć: - Ka- rooo- liii- naaa!
Za to, że jestes zawsze blisko, zawsze gdzies obok, że wiem, że jestes, chociaż abonent czasowo niedostępny.

Bo powiedziałas mi dzisiaj, że będzie mi tam dobrze.



I aFu.
Wsród tych samych płyt i tych samych książek.
Bo jest zafascynowany muzyką, bo swietnie tańczy, bo tańczy do białego rana, a rano wykłóca się o milky waye dla mnie. Bo budzi, jak trzeba otworzyć seforkę.
Bo obiecał konwalie, mnóstwo konwalii. I wie, że lubię krówki.
Bo wymyslił: dwa telefony dziennie, aż do 1 maja. (Z chęcią bym się rozmysliła, wiesz?)

Bo dzwoni po pijaku: -Aniiii, zgubiłem torbę! Gdzieeee jest moja torbaaa!?!
Bo w końcu chodzi do szkoły i uczy się maty.

3 Comments:

Blogger k.niedzielska said...

Kraków bedzie chyba drugim po Warszawie chwilowo znienawidzonym przeze mnie miastem..bo kogoś mi zabrał...
i nie chce slyszeć takich wyznań pozegnaniowych..jakby się wszystko kończyło... o nie! pragnę Ci oświadczyć,że będę tam wpadać tak często że znajdę się w końcu na liście honorowych obywateli Krakowa..
Nowy rozdział...!

8:58 AM  
Anonymous Anonymous said...

Krakowa to nie wiem, ale Hacjendy na Długiej napewno, powiem więcej, właśnie w tym momencie, jako mieszkaniec tego przybytku, współzałożyciel cheerleaderek w IV L.O. i obrońca praw Krakowa, żebyś go nie znienawidziła przypadkiem nadaję Ci honorowe obywatelstwo salonu z aneksem kuchennym,
teraz możesz się pakować;]
sexy izzi

3:07 PM  
Blogger k.niedzielska said...

Czyli ze moge tam wpadac i siedziec do oporu? wyjadac płatki,zużywać papier,chodzić w waszych kapciach i sprowadzac gacha, urządzać libacje i wracać po nocach z klubów? SUUUUPER! marzyłam o tym!!! kraków jest nasz!!!

7:07 PM  

Post a Comment

<< Home