:ani-i in wonderland:

Tuesday, March 28, 2006

::dlaczego dziecko gotuje się w mamałydze?


Zanim kobieta zajdzie w ciążę, czuje wielkie pragnienie i pije tyle wody, aż z tej wody powstanie dziecko.
Kiedy dziecko da znak, u matki wszystko na dole zamyka się, żeby dziecko nie wypadło z brzucha.
W brzuchu jest jak w domu, z łóżkiem i wanną z gorącą wodą.
Dziecko je to, co matka posyła na dół.
Wszystko, co potrafi matka, dziecko też potrafi, tylko nie zajść w ciążę.
ZABRONIONE JEST MIEĆ DZIECI BEZ MĘŻA I ZANIM SIĘ PRZYSZŁO NA ŚWIAT.
Ale w brzuchu matki nie ma mężczyzny, za którego można by wyjść. A jeśli tak, to jest to krewny. Z krewnymi nie wolno się żenić, bo inaczej będą przychodziły na świat dzieci ze zrośniętymi nogami. Wtedy ludzie widzą, że rodzice są spokrewnieni i nie są małżeństwem.
Ale może tu za granicą jest inaczej.
Kiedy matka płacze, w brzuchu jest powódź, bo dziecko też płacze.
DZIECKO NALEŻY BARDZIEJ DO MATKI NIŻ DO OJCA, BO ONA JEST MATKĄ.

http://www.pk.org.pl/ppk/00/ppk.asp?dzial=16&artykul=Aglaja_Veteranyi__I_Dlaczego_dziecko..._/I__BR__-_fragment

Wprawdzie nie chodzę do szkoły, ale mówię kilkoma językami i znam wiele historii, a to jest o wiele więcej niż szkoła. Moja mama mówi, że nie muszę do szkoły, bo najważniejsze już wiem.
NAJWAŻNIEJSZE
Mieć się na baczności przed obcymi.
Nigdy nie mówić im prawdy, żeby nikt nie mógł się z nas śmiać.
Ludzie nie zauważają, że jestem inna, ciągle wymyślam nowe historie na nasz temat, żeby nie myśleli, że jesteśmy nikim i nic nie przeżyliśmy.
Kiedy będę pełnoletnia, zostanę gwiazdą filmową i kupię mojej mamie nasz piękny dom i kilka restauracji, i gdy granice naszego kraju zostaną otwarte i nasi rodacy będą mogli uciec za granicę, będziemy im serwować dobre rumuńskie jedzenie.
Moja mama chce później prowadzić restaurację.
Mam jeszcze matkę chrzestną, ona prowadzi restaurację w Niemczech, ale nie ma dzieci, bo wyszła za bogatego człowieka.
Im bardziej bogaci ludzie, tym mniej dzieci chcą mieć, mówi mama.
JA TEŻ KIEDYŚ BĘDĘ MIAŁA BOGATEGO MĘŻA.
Albo dwóch mężów, wtedy nigdy nie będę sama. Na weselu będę pod stołem dotykała ich w zakazane miejsca. Ludzie będą jedli ciastka i mi zazdrościli. Moi mężowie będą mnie kochać i pieścić.
Oprócz dyktatora i jego synów w Rumunii nie ma bogatych mężczyzn, moi rodzice dobrze zrobili, że uciekli, bo za dyktatorskiego syna nie chcę wychodzić.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home